Вівторок, 26.05.2020, 00:25
Г у т я н с ь к а   з а г а л ь н о о с в і т н я   ш к о л а   І - ІІІ   с т у п е н і в
Б о г о д у х і в с ь к о ї   р а й о н н о ї   р а д и   Х а р к і в с ь к о ї   о б л а с т і

вул. Первухінська, 39 смт Гути Богодухівського району Харківської області, 62131
тел. (05758) 61-2-90               e-mail: b-gut@ukr.net

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 111
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рекомендовані завдання та інтернет-ресурси для дистанційного навчання учнів 4 класу

Блок 1

Завдання для учнів 4 класу на період карантину. Відео уроки

Українська мова

  • Завдання з української мови для 4 класу - https://learning.ua/mova/chetvertyi-klas/

  • Для самостійного опрацювання: стор. 152 - 162. Вправи 300 - 318. Вивчаємо правила, розглядаємо таблиці. Виконуємо вправи в робочому зошиті

Читання

  • Для самостійного опрацювання: стор. 110-120, виразно читати, переказувати

Математика

Природознавство

  • Для самостійного опрацювання: стор.  126 - 137.

 

Блок 2

Математика

Тема: письмове множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.

Підручник с. 147-155 (№923-986).

Українська мова

Тема: повторення вивченого про дієслово. Прислівник.

Підручник с.163-170, вправи 319-335.

Читання

Підручник с.119-154.

Природознавство

Тема: природні зони України.

Підручник с.138-177 ( виконати завдання в зошитах).

 

Блок 3

Читання

Підручник с.156-176.

Аудіювання

Макове князювання

Край села у хмарах бузку стояла собі хата. Коло хати квітник, за квітником сад-город, а далі розлоге широке поле. У квітнику красувалися маки, рожі, чорнобривці, у садочку стигли вишні, груші, запахуші яблука-антонівки, а в полі половіли пшениці. От вийшла з хати Мариночка та й замішувалась:

— Ти, рожо, гарна, бо повна й висока. Ти, трояндо, рясна й духмяна. Ти, лілеє, мов біла панна. А ти, маче, гарно цвітеш: шо червоний, що великий. Тільки ж ледь розквітнеш — уже й облітаєш. Мало з тебе краси.

— Дарма, — на те мак. — Я недовго цвіту, бо не тепер я князь.

— А коли ж?

— Побачиш!

От він прехороші свої лискучі пелюстки розгубив, — лишилася мала зелена маківка. Та маківочка росла, росла і виросла, а далі достигла.

— Який ти тепер, маче, — каже Мариночка. — Як у загадці: повна діжка жита цвяшком накрита!

А Маринчина бабуня маківок назрізала, нарвала троянд, жоржин, чорнобривців, пахучого васильку, все разом у пучок зав'язала та й кличе Маринку:

— Ходім, онучечко, мак святити, бо сьогодні Маковія! Посвятили, на покуті поклали, а мак і пишається:

— Тепер я нарешті князь!

А з ним жоржини, троянди, пахучий васильок — увесь квітник величається:

— Ось яка нам шана! Тепер-то кожному видно: ми, квіти, коло хати найцінніші. Квітник — головна річ для людей!

Слухали те, слухати яблуні та груші, а далі не втримались:

— Чекайте-но! Сьогодні Маковія, а за тиждень — Спаса. А на Спаса господар з господинею покладуть у кошик наші яблука рум'яні, груші соковиті, наберуть молодого меду та й теж будуть святити. Буде й садовині шана! Буде й князюваннячко! Хіба що верба не князюватиме, бо на ній, звісно, груші не ростуть.

— От таке! — зашуміла на це верба. — Та ви, груші-яблуні, лиш перші бруньки розкривали, а мак стояв несіяний. коли я князювала. Моє князюван­ня — найперше, бо найранішої весни!

— І правда,— пригадала Мариночка. — Вербу святили на Вербну неділю. Ще й приказували: «Верба б'є, не я б'ю, за тиждень Великдень!» То хто ж серед вас найголовніший князь: чи мак, чи сад, чи верба?

Зашуміли дерева, заторохтіли маківки, кожне себе вихваляло.

А вижате поле блищало просто сонця золотавою стернею і не втручалось до розмови. Снилось собі книшем, кутею на різдвяному столі, паскою у великодньому кошику, пухким калачем на Спаса, короваєм під весільними вінками. Воно знало, що знало! Тому дрімало стиха, набирало сили, аби викохати людям княгиню-пшениченьку.

(Зірка Мензатюк, 369 слів)

Тестові завдання

1. Що стояло край села у хмарках бузку?

а) верба;

б) криниця;

в) хата.

2. Що зробила Мариночка, вийшовши із хати?

а) замішувалася;

б) заспівала;

в) замислилася.

3. На що перетворилася макова квітка?

а) на пуп'янок; 

б) на ягідку; 

в) на зелену маківку.

4. А як поводилося вижате поле?

а) сперечалося з усіма; 

б) не втручаюся до розмови;

в) вихваляло себе.

5.Знайди відповідність.

Що і коли святять?

На Маковія

На Спаса

На Вербну неділю

  •  
  •  
  •  
  • Мед, яблука, груші.
  • Вербові галузки.
  • Мак.

6. Кому належать ці слова? Впиши особу навпроти.

 

__________________

«Ти, рожо, гарна, бо повна й висока. Ти, трояндо, рясна й духмяна. Ти, лілеє, мов біла панна. А ти, маче, гарно цвітеш: що червоний, що великий. Тільки ж ледь розквітнеш — уже й облітаєш. Мало з тебе краси.»

 

__________________

 

«Ходімо, мак святити, бо сьогодні Маковія!»

__________________

«Тепер я нарешті князь!»

 

7. Чим снилось собі поле? (Вставити з довідки потрібні слова)

Снилось собі _____________, __________ на різдвяному столі, ___________у великодньому кошику, пухким ___________ на Спаса, ____________під весільними вінками.

Довідка: калачем, короваєм, книшем, паскою, кутею.

8. Дайте відповідь на Маринчине запитання: «То хто ж серед вас найголовніший князь: чи мак, чи сад, чи верба, чи …..?

_________________________________________________________________________

 

Математика

Підручник с. 154-163,  виконати завдання 9778 - 1049.

Переглянути відео за посиланнями: https://youtu.be/JMl-ijHi47Ehttps://youtu.be/DKZUY2fRLUY

 

Українська мова

Підручник с. 170-173, виконати вправи 336, 337, 338, 339, 342.

 

Природознавство

Підручник с. 178-189.

Переглянути відео за посиланнями: https://youtu.be/Ci4Ik9P6LSA

 

Блок 4. Завдання на період з 12.05. по 22.05.

Читання 

Підручник с.166-184.

Українська мова

Підручник с.177-188, вправи 351-381.

Математика 

Підручник с.163-171, завдання 1051-1114.

Природознавство 

Повторення вивченого матеріалу в 4 класі.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Годинник
asher studio© 2020Сайт управляється системою uCoz