Моніторингові дослідження
Першочерговим завданням навчального закладу є задоволення потреб населення території обслуговування, їх національно-культурних, національно-освітніх прав і запитів.
Ці потреби задовольняються сформованою мережею навчального закладу (у таблиці наведені дані за останні 3 роки):
Навчальний рік |
К-сть класів |
З російською мовою навчання |
З українською мовою навчання |
Середня наповнюваність |
Кількість учнів станом на 05.09 |
Профільне навчання |
ГПД |
1-х класів |
10-х класів |
2014/2015 |
11 |
0 |
11 |
17,9 |
198 |
- |
1/30 |
1/24 |
1/16 |
2015/2016 |
11 |
0 |
11 |
17,8 |
194 |
2/26 |
1/30 |
1/24 |
1/12 |
2016/2017 |
11 |
0 |
11 |
17,9 |
198 |
2/27 |
1/30 |
1/25 |
1/14 |
Середня наповнюваність класів
2014/2015 |
2015/2016 |
2016/2017 |
17,9 |
17,8 |
17,9 |
Середня наповнюваність класів за останні 3 роки залишається сталою.
Адміністрація школи провела моніторингові дослідження охоплення учнів школи індивідуальною формою навчання за станом здоров’я за 2014-2017 роки (дані наведені в таблиці):
Навчальний рік |
Кількість учнів |
Класи |
Кількість годин на навчання |
Кількість учнів з підставою для збільшення кількості годин |
2014/2015 |
1 |
6 |
14 |
1 - дитина-інвалід |
2015/2016 |
1 |
7 |
14 |
1 - дитина-інвалід |
2016/2017 |
2 |
8,11 |
14,16 |
2 - дитини-інваліда |
Моніторингові дослідження щодо охоплення учнів школи індивідуальною формою навчання за станом здоров’я свідчать про те, що їх кількість коливається останні 3 роки щорічно від 1 до 2 учнів. Станом на 01 вересня 2016 року навчання за індивідуальною формою було організовано з 1 учнем за станом здоров’я, з 20 січня 2017 року з 2 учнями за станом здоровя (Сидорчук оля – 8 клас, Степика Владислав – 11 клас.
У 2017/2018 навчальному році планується організувати навчання за індивідуальною формою з 2 учнями за станом здоров’я (Сидорчук Оля – 9 клас, Линник Антон – 3 клас).
Моніторинг життєдіяльності 1-11 класів за результатами аналізу виховної роботи Гутянської ЗОШ у рамках проекту «Від участі – до перемоги»
у 2016/2017 навчальному році
Клас |
Класний керівник |
І семестр |
ІІ семестр |
За рік |
Моніторинг |
1 клас |
Любчич Н.М. |
ХІ |
VIII |
VIII |
-3 |
2 клас |
Горденко С.М. |
IX |
V |
V |
+4 |
3 клас |
Церковна Г.Ю. |
VIII |
II |
III |
+6 |
4 клас |
Кісіль І.П. |
X |
I |
IV |
+9 |
5 клас |
Малиш Н.Г. |
VII |
IX |
VII |
-2 |
6 клас |
Шестопалова Ю.В. |
II |
VI |
II |
-4 |
7 клас |
Шутка Є.В. |
IV |
IV |
I |
= |
8 клас |
Вакуленко В.М. |
I |
IX |
III |
-8 |
9 клас |
Кондратенко О.В. |
VI |
III |
II |
+3 |
10 клас |
Коляда Т.А. |
V |
X |
IV |
-5 |
11 клас |
Комишанська Ю.М. |
III |
VII |
III |
-4 |
На кінець 2016/2017 навчального року відповідним стандартом освіти оволоділи всі учні, 57 учнів випускних класів (4-го - 21 учнів, 9-го - 22 учні, 11-го - 14 учнів) успішно пройшли державну підсумкову атестацію. У 2016/2017 навчальному році було видано один атестат з відзнакою.
Проведено порівняльний аналіз рівня навчальних досягнень учнів за 3 останні навчальні роки. У школі за рівнем навчальних досягнень з основних предметів за підсумками річного оцінювання учні одержали такі середні бали:
Предмет
|
Середній бал
|
2014/2015
|
2015/2016
|
2016/2017
|
Українська мова
|
7,9
|
7,7
|
7,8
|
Іноземні мови
|
7,8
|
7,5
|
7,8
|
Історія України
|
7,2
|
7,4
|
7,2
|
Математика
|
7,5
|
7,8
|
7,4
|
Географія
|
7,8
|
7,8
|
8,3
|
Біологія
|
8,6
|
8,2
|
8,1
|
Фізика
|
7,3
|
7,5
|
7,4
|
Хімія
|
7,7
|
7,7
|
8,2
|
Результати державної підсумкової атестації учнів 9-го класу в 2014/2015 навчальному році
Предмет ДПА
|
Клас
|
Середній бал ДПА
|
Загальний середній бал з предмету
|
Вчитель, категорія
|
Середній бал свідоцтва
|
Українська мова
|
9
|
8
|
7,8
|
Тютюнник Л.Г., вища кваліфікаційна категорія
|
7,2
|
Математика
|
9
|
7,6
|
7,4
|
Малиш Н.Г., вища кваліфікаційна категорія
|
Біологія
|
9
|
7,9
|
8,1
|
Шутка Є.В, вища кваліфікаційна категорія
|
Результати державної підсумкової атестації учнів 9-го класу в 2015/2016 навчальному році
Предмет ДПА
|
Клас
|
Середній бал ДПА
|
Загальний середній бал з предмету
|
Вчитель, категорія
|
Середній бал свідоцтва
|
Українська мова
|
9
|
7,2
|
6,7
|
Кондратенко О.В., вища кваліфікаційна категорія
|
7,5
|
Математика
|
9
|
6,9
|
7,6
|
Малиш Н.Г., вища кваліфікаційна категорія
|
Географія
|
9
|
7,5
|
7,7
|
Клочко Г.М., вища кваліфікаційна категорія
|
Результати державної підсумкової атестації учнів 9-го класу в 2016/2017 навчальному році
Предмет ДПА
|
Клас
|
Середній бал ДПА
|
Загальний середній бал з предмету
|
Вчитель, категорія
|
Середній бал свідоцтва
|
Українська мова
|
9
|
7,6
|
7,4
|
Кондратенко О.В., вища кваліфікаційна категорія
|
7,6
|
Математика
|
9
|
7,2
|
7,1
|
Малиш Н.Г., вища кваліфікаційна категорія
|
Біологія
|
9
|
7,6
|
7,4
|
Шутка Є.В, вища кваліфікаційна категорія
|
Результати державної підсумкової атестації учнів 11-го класу в 2014/2015 навчальному році
Клас
|
Предмет ДПА
|
Середній бал ДПА
|
Загальний середній бал з предмету
|
Середній бал атестата
|
Вчитель,
категорія
|
11
|
Українська мова
|
8
|
7,9
|
7,8
|
Тютюнник Л.Г., вища кваліфікаційна категорія
|
11
|
Біологія
|
8,6
|
8,5
|
Близнюк Н.А., вища кваліфікаційна категорія
|
11
|
Математика
|
7,7
|
7,3
|
Вакуленко В.М., вища кваліфікаційна категорія
|
Результати державної підсумкової атестації учнів 11-го класу в 2015/2016 навчальному році
Клас
|
Предмет ДПА
|
Середній бал ДПА
|
Загальний середній бал з предмету
|
Середній бал атестата
|
Вчитель,
категорія
|
11
|
Українська мова
|
8,8
|
7,9
|
8,5
|
Демяненко Л.П., вища кваліфікаційна категорія
|
11
|
Історія України
|
6,5
|
7,8
|
Шестопалова Ю.В., спеціаліст
|
11
|
Математика
|
6,5
|
8,5
|
Вакуленко В.М., вища кваліфікаційна категорія
|
Результати державної підсумкової атестації учнів 11-го класу в 2016/2017 навчальному році
Клас
|
Предмет ДПА
|
Середній бал ДПА
|
Загальний середній бал з предмету
|
Середній бал атестата
|
Вчитель,
категорія
|
11
|
Українська мова
|
7,4
|
7,5
|
8,1
|
Тютюнник Л.Г., вища кваліфікаційна категорія
|
11
|
Історія України
|
6,2
|
7,2
|
Шестопалова Ю.В., спеціаліст
|
11
|
Математика
|
4,6
|
7,1
|
Малиш Н.Г., вища кваліфікаційна категорія
|
Аналіз наведених даних свідчить про те, що спостерігається тенденція до зниження рівня результативності підготовки учнів до державної підсумкової атестації з української мови. Тому педагогічному колективу школи у 2017/2018 навчальному році необхідно продовжити роботу щодо якісної підготовки учнів до участі у зовнішньому незалежному оцінюванні, державній підсумковій атестації, підвищення середнього бала атестата випускників школи.
Середній бал атестата про повну загальну середню освіту та середній бал свідоцтва про базову середню освіту
(за останні 3 роки)
Навчальний рік
|
Класи
|
Середній бал
|
2014/2015
|
9
|
7,2
|
11
|
7,8
|
2015/2016
|
9
|
7,5
|
11
|
8,5
|
2016/2017
|
9
|
7,6
|
11
|
8,1
|
Адміністрація школи тримає під контролем питання нагородження учнів 3-11 класів, які мають високий рівень навчальних досягнень, та одержання випускниками школи свідоцтв та атестатів з відзнакою (за останні 3 роки):
Навчальний рік
|
Похвальна грамота
|
Похвальні листи
|
Золота медаль
|
Срібна медаль
|
Свідоцтва з відзнакою
|
2014/2015
|
2
|
12
|
0
|
2
|
1
|
2015/2016
|
2
|
12
|
0
|
0
|
1
|
2016/2017
|
0
|
10
|
0
|
1
|
0
|
Як видно з таблиці, за останні три роки є 3 учнів, які одержали срібну медаль, спостерігається тенденція до зменшення учнів, що отримують свідоцтва з відзнакою. |