Тип ресурсу
|
Назва/ посилання
|
Організатор/автор
|
Адресат
|
Тематика
|
Сайт
|
stopbullying.com.ua
|
UNICEF
|
учні, вчителі, батьки
|
Психологічне та фізичне насилля серед дітей шкільного віку, його види і поради батькам, педагогам та дітям як діяти у складних ситуаціях
|
Посібники/дослідження
|
Булінг - ми всі можемо допомогти це зупинити
|
Міністерство освіти Онтаріо
|
батьки учнів початкової освіти, базової та профільної середньої освіти
|
природа булінгу, його види, поради школам щодо "стратегії безпечної школи"
|
|
Не смійся з мене
|
Програма "Повага дією"
|
педагогічні працівники
|
посібник для вчителя із формування атмосфери уваги, співчуття і співпраці у класі
|
|
Не смійся з мене: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять
|
Програма "Повага дією"
|
вчителі, психологи, соціальні педагоги
|
поради практичним психологам та соціальним педагогам щодо профілактики та корекції нетолерантної, агресивної, насильницької поведінки, створення атмосфери уваги, співчуття і співпраці у дитячому колективі
|
|
Стоп шкільний терор. Як зупинити дитяче насилля
|
Український інститут дослідження екстремізму
|
вчителі, психологи, соціальні педагоги
|
особливості булінгу в шкільному віці, профілактика та протистояння булінгу
|
|
Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення
|
Національна академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної
психології і соціальної роботи
Національна поліція України
ГО «Ла Страда–Україна»
Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ)
|
вчителі, психологи
|
методичні рекомендації щодо профілактики суїцидальної поведінки серед дітей
|
|
Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресуу дітей дошкільного віку та школярів "БЕЗПЕЧНИЙ ПРОСТІР"
|
НаУКМА,
Український навчально-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
НАПН УКРАЇНИ
|
вчителі, психологи, соціальні педагоги
|
програма підвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і школярами після психотравматичних подій
|
|
Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний аспект
|
Національна академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди
Громадська організація "Ла Страда – Україна"
|
вчителі, практичні психологи
|
практичні поради із профілактики та вирішення конфліктів мирним шляхом і запровадження медіації та відновних практик у навчальному закладі
|
|
Навчіть дитину захищатися
|
Всеукраїнська благодійна організація "Український фонд "Благополуччя дітей"
|
вихователі, вчителі початкових класів, психологи, батьки
|
аналіз проблеми сексуального насильства щодо дітей, застосування сучасних інтерактивних методів та підходів як складової частини загального виховного процесу
|
|
Концепція школи, дружньої до дитини
|
Інститут проблем виховання НАПН України
|
учні, вчителі, батьки
|
формування освітнього середовища, зважаючи на інноваційні вимоги до його розвитку, запити особистості та потреби суспільства, держави, а також шляхи і засоби створення Школи, дружньої до дитини, у теоретико-методологічній, технологічній та організаційній площинах
|
|
Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу
|
Інститут проблем виховання НАПН України
|
вчителі
|
теоретико-методологічні засади створення превентивного виховного середовища закладу загальної середньої освіти
|
|
Міжсекторальна взаємодія в умовах превентивного виховного середовища
|
Інститут проблем виховання НАПН України
|
вчителі
|
теоретичні та методичні основи міжсекторальної взаємодії в освіті
|
|
Управління гнівом
|
Проект "Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні"
|
вчителі, психологи, соціальні педагоги
|
поради практичним психологам та соціальним педагогам щодо роботи з підлітками групи ризику, в яких спостерігається схильність до розвитку проблемної поведінки
|
|
Будуємо майбутнє разом: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді
|
UNICEF,
Всеукраїнський громадський центр "Волонтер"
|
вчителі, психологи, соціальні працівники
|
програма спрямована на формування належного рівня усвідомленості підлітками, молодими людьми власної ціннісної сфери, розуміння та прийняття цінностей іншої людини, почуття відповідальності за власне життя
|
|
Програма тренінгових занять "Організація роботи з розв’язання проблем насильства в школі"
|
Редакційна група: Алєксєєнко М.К., Дендебера М.П, Соловйова О. Д.
|
діти, батьки та педагоги
|
попередження насильства щодо дітей в школі
|
|
Програма тренінгових занять "СТОП-Булінг"
|
Укладачі: Кацалап В.В., Савкова І.О.
|
для учнів 5-11 класів
|
орієнтована на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі
|
|
Комплексна програма соціально-психологічного тренінгу "Нове покоління"
|
Укладач: Гончарова-Чагор А.О.
|
для учнів 5-11 класів
|
орієнтована на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі
|
|
КІБЕР-БУЛІНГ АБО АГРЕСІЯ В ІНТЕРНЕТІ: СПОСОБИ РОЗПІЗНАННЯ І ЗАХИСТ ДИТИНИ
|
Найдьонова Л.А.
|
методисти, вчителі, психологи, соціальні педагоги
|
методичні рекомендації
|
|
Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі
|
Всеукраїнська громадська організація "Жіночий консорціум України"
|
вчителі, психологи, соціальні педагоги
|
методичні рекомендації щодо попередження насильства над дітьми
|
Статті/корисні посилання
|
Булінг у школі: в небезпеці педагог
|
Ольга Кляпець, старший науковий співробітник лабораторії соціальної психології особистості Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, кандидат психологічних наук
|
вчителі, батьки
|
шкільне насилля у ставленні учнів до педагогів
|
|
Булінг у школі: чому діти цькують дітей і що з цим робити
|
Олена Ратінська, дитячий психолог, гештальт-терапевт, голова відділення дитячої психології Київського Гештальт Університету
|
вчителі, батьки
|
насильство серед дітей у школі
|
|
Цькування вчителів в українських школах
|
Богдан Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму
|
вчителі
|
шкільне насилля у ставленні учнів до педагогів
|
|
Проблема булінгу очима підлітка
|
Спецпроект "Безпечна школа"
|
учні
|
насильство серед дітей у школі, його причина і поради підліткам
|
|
Як виявити жертву цькування у школі. Алгоритм для батьків
|
Богдан Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму, спецпроект "Безпечна школа"
|
батьки
|
причини насильства серед дітей у школі
|
|
Stop-булінг. Три проблеми батьків, які впливають на дитячу агресію
|
Микола Кулеба, Уповноважений президента з прав дитини, спецпроект "Безпечна школа"
|
батьки
|
насильство серед дітей у школі та проблеми в поведінці батьків, які впливають на породження дитячої жорстокості та агресії
|
|
Безпечна школа. Маски булінгу
|
Юлія Ларіна, дитячий психолог, спецпроект "Безпечна школа"
|
вчителі, батьки
|
причини булінгу і поради батькам, як допомогти дитині
|
|
Коли вашу дитину цькують
|
Ольга Адажій, дитячий психолог Федерації Крав-мага Україна, спецпроект "Безпечна школа"
|
батьки
|
основні види шкільного булінгу та як йому протидіяти
|
|
Булінг, або шкільне цькування: налякати поліцією не вдасться, що ж робити?
|
Ольга Комарова, Радіо Свобода
|
вчителі, батьки
|
булінг у школі та протидія йому
|
|
Шкільне цькування, або булінг: вступ до теми
|
Марія Кириленко, Києво-Святошинський центр соціально-психологічної реабілітації населення
|
вчителі, батьки
|
причини виникнення насильства серед дітей у школі
|
|
Як подолати булінг, на думку молоді
|
Проект U-report від UNICEF
|
діти, учні
|
думка молоді щодо того, як подолати насилля у школах
|
|
Методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів щодо профілактики насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської та студентської молоді
|
Листа КЗ «КОІППО"
|
педагоги, учні
|
щодо профілактики насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської та студентської молоді
|
|
1 спосіб покінчити з булінгом і знущанням в школах!
|
Гленнон Дойл
|
вчителі
|
поради, як успішно боротися з цькуванням серед школярів
|
|
Булінг (цькування) у школах: як допомогти потерпілому, агресору та запобігти булінгу
|
Varta1
|
вчителі, школярі
|
поради, як успішно боротися з цькуванням серед школярів
|
|
Профілактика та подолання булінгу у закладах освіти
|
Емілія Воронцова, практичний психолог, науковий співробітник ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"
|
вчителі, психологи, соціальні педагоги
|
причини виникнення булінгу, вплив цього явища на окрему особистість і учнівський колектив в цілому, практичні методи виявлення постраждалих та булерів, методами профілактики і втручання
|
Соціальні проекти
|
Проект "Стоп шкільний терор" ("Безпечна школа")
|
Український інститут дослідження екстремізму, Управління ювенальної превенції Національної поліції, Інформаційне агентство «Главком» за підтримки Уповноваженого президента України з прав дитини
|
вчителі, батьки, учні
|
матеріали, дослідження про булінг в школах, поради закладів загальної середньої освіти, вчителям, батькам та учням
|
|
Проект "Не смійся з мене"
Антибулінгова програма
Operation Respect Ukraine
|
Програма "Повага Дією” (Operation Respect)
|
вчителі, психологи, соціальні педагоги
|
освітній ресурс, який допоможе у створенні безпечного та шанобливого середовища, в якому розвиток дитини може проходити без знущань, цькувань та насилля
|
|
Проект "Маю право бути собою"
|
Управління ювенальної превенції Департаменту превентивної діяльності Нацполіції разом із Українським інститутом дослідження екстремізму
|
учні
|
про проект ювенальної поліції із протидії та попередження фізичного та морального насилля у школі
|
|
Кампанія "Викресли буллінг"
|
UNICEF, агентство Smartica/Skykillers
|
учні, батьки, вчителі
|
булінг і шляхи формування безпечного середовища (в рамках проекту для інформування дітей та батьків про булінг було створено сайт stopbullying.com.ua)
|
Тренінги/семінари (інші заходи)
|
онлайн-курс "Недискримінаційний підхід у навчанні"
|
ГО "Студена"
|
вчителі початкової школи
|
протидія булінгу в початковій школі
|
|
Тренінг/прес-конференція "Стоп булінг"
|
Благодійний фонд "Kiddo" спільно з психологом Вікторією Любаревич-Тороховою
|
учні, батьки, вчителі
|
насилля серед учнів у школі і шляхи вирішення ситуації
|
|
Зупиніть булінг!
|
UNICEF
|
батьки
|
підготовка дитини до школи
|
|
Як зупинити булінг: поради для батьків
|
UNICEF
|
батьки
|
поради для батьків
|
|
Як захистити дитину від булінгу
|
Проект "Стоп шкільний терор" ("Безпечна школа")
|
батьки
|
булінг, прояви та протидія йому
|
Відео матеріали
|
Зупиніть булінг!
|
UNICEF
|
батьки
|
підготовка дитини до школи
|
|
Як зупинити булінг: поради для батьків
|
UNICEF
|
батьки
|
поради для батьків
|
|
Як захистити дитину від булінгу
|
Проект «Стоп шкільний терор» («Безпечна школа»)
|
батьки
|
булінг, прояви та протидія йому
|
|
Як ефективно боротися із булінгом у школі
|
Проект "Стоп шкільний терор" ("Безпечна школа")
|
батьки
|
булінг у школі, причини та про<
|