П`ятниця, 17.08.2018, 10:58
Гутянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

З метою пропаганди здорового способу життя, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, розвитку акторських та творчих здібностей учнів та здійснення естетичного виховання у школі пройшла виставка плакатів "Добре влітку відпочити - взиму не хворіти" та виступ агітбригади "За здоровий спосіб життя", яку підготували учні 5 класу та педагог-організатор Любчич Оксана Володимирівна.

 

Вибори до мерії Шкільного містечка

Учнівські загальношкільні звітно-виборчі збори "Шкільного містечка"

Учні 6 - 11-х класів та мерія звітували про роботу учнівського самоврядування у минулому навчальному році

     

Сценарій тренінгового заняття « Школа лідерів»

Головною метою тренінгу є формування та розвиток лідерської обдарованості підлітків.

Завдання тренінгу:

  • створення умов для розкриття лідерського потенціалу учнів;
  • оволодіння ними активного стилю спілкування;
  • розвиток  комунікативних та організаторських здібностей;
  • набуття ними навичок лідерської поведінки через колективну діяльність.

Кількість учасників: 15-25  осіб.

Вікова категорія: 13-17 років.

Тривалість заняття: 60-90 хвилин.

Очікувані результати: формування соціальної компетентності , здатність ефективно взаємодіяти з оточуючими, розвиток активної соціальної позиції учасників тренінгу.

  Вправа  Г ра-розминка «Хто я?»

Гра, що дозволяє презентувати себе як особистість, свої індивідуальні особливості. Учні записують на папірцях 10 відповідей на запитання: «Хто я?». Потім за бажання зачитують власні характеристики.

2    Вправа «Правила роботи тренінгової групи» (5 -10 хв.)

Розбити учасників на групи.

Учасники продумують правила за якими будуть працювати і яких будуть дотримуватися протягом заняття. Представники груп зачитують правила.

Правила для продуктивної роботи групи під час тренінгу

*      дотримуватися регламенту

*

бути доброзичливими

*

бути активними

*

говорити тільки за темою і від свого імені

*

не критикувати: кожний має право на власну думку

*

дотримуватися принципу конфіденційності

*

говорити коротко, по черзі

*      слухати і чути (один говорить - усі слухають

3 Вправа «Малюнок-символ лідера» (20 хв.)

Мета: сприяти розвитку вміння творчо вибудовувати свою позицію під час аналізу проблеми.

Власне вправа: всі члени групи поділяються на три-чотири мікрогрупи. Кожна з них на аркуші ватману символічно малює уявний образ лідера. Коли малюнки готові, кожна група презентує його перед іншими учасниками.

Запитання для обговорення:

  • Які почуття виникали під час малювання?
  • Чи вдалося намалювати замислене?
  • Що допомагало у створенні малюнка-символа?
  • Які були труднощі?

Після вправи тренер ознайомлює учасників з пам’яткою

Пам’ятка «Риси лідера»

  •  Вольовий, здатний переборювати перепони на шляху домети;
  •  наполегливий, вміє розумно ризикувати;
  •  ініціативний, хоче працювати без дріб'язкової опіки;
  •  психічно врівноважений;
  •  добре пристосовується до нових умов і вимог;самокритичний, тверезо оцінює не лише успіхи, а й невдачі;
  •  вимогливий до себе та інших;
  •  критичний, здатний бачити у привабливих ситуаціях слабкі боки;
  •  надійний, тримає слово, на нього можна покластися;
  •  витривалий, може працювати в умовах інтенсивних навантажень;
  •  оптимістичний, ставиться до труднощів як до переборних перешкод;
  •  здатний міняти стиль поведінки, може і вимагати, і підбадьорити.

Пам'ятки залишаються в учасників, обговорюються

4 Гра-розминка «Рамена» (10 хв.)

Мета: сприяти налаштуванню на подальшу діяльність.

Власне вправа: всі учасники сідають у коло. Спочатку повільно, а потім швидше й швидше говорять такі слова і показують руками:

Голова, рамена (плечі), коліна, пальці (клацання пальцями).

Коліна, пальці.

Коліна, пальці.

Голова, рамена, коліна, пальці.

Вуха, вуста, очі, ніс.

До уваги тренера: гра весела, дуже подобається й дорослим, і дітям.

Наприкінці запропонуйте всім підняти вгору праву руку, опустити її собі на голову, погладити себе по голові і сказати: «Молодець! Чемпіон! Розумник(ця)!».

Запитання для обговорення:

Кому було складно знайти свій ніс, очі?

5   Вправа «Герб» (20 хв.)

Мета: сприяти визначенню учасниками своїх життєвих цінностей, орієнтирів, успіхів.

Власне вправа: ведучий звертається до учасників із проханням створити свій особистий герб.                                                                                               Схема герба

1

4

2

 5

3

 6

Герб має висвітлювати ідеї, що відповідають на запитання:

  • Яке ваше найбільше досягнення на сьогодні?
  • Що може зробити вас щасливим?
  • Ваша першочергова мета в житті?
  • Які б три слова ви б хотіли почути про себе?
  • Які дві речі ви робите добре?
  •         Які троє людей мали на вас найбільший вплив?

Після того як малюнки гербів буде закінчено, їх вивішують на плакатах для ознайомлення.

До уваги тренера: пам’ятайте, що в цьому випадку художня досконалість герба - не головне.

6    Вправа «Жива піраміда»

(злагодженістьу спільній роботі, толерантність)

Поділити учасників на 3-5 команди. Запропонувати побудувати живу піраміду. Умови: її вершина має бути вищою за найвищого учасника групи; кожен член команди — її частина, вона має простояти 30 секунд.

Нічого не треба говорити про використання будь-яких допоміжних засобів. Якщо учасники питають про це, відповісти, що названо всі умови, а решта — справа команди.

Обговорення: що сподобалося у спільній роботі, хто був налаштований на роботу, а хто прагнув залишитися на самоті.

7   Вправа «Імітація дії з відсутнім предметом»

Набір словосполучень:

- тесати рубанок

-рахувати гроші

-копати лопатою землю

-зробити великі очі

-кричати вдалину

-лізти по мотузці вгору

-як риба  у воді

-рвати яблука з дерева

 

    • - це людина, котра може знайти вихід з будь-якої    ситуації.

Припустимо, що ви потрапили в країну, мови якої ви не знаєте, але перед вами постає завдання пояснити, що ви - громадяни України, за допомогою жестів.

    

Команда витягує по 2 завдання, готується 2 хвилини і презентує. Глядачі мають відгадати, що їм говорять (показують).

8    Вправа « Карусель»

Станьте в ряд і розрахуйтеся на перший-другий. Перші номери крок уперед, поверніться обличчям до других номерів. У нас вийшло дві шеренги. Тепер за моєю командою ви привітаєте людину, яка перед вами. Причому робити це потрібно, уважно слухаючи мої  інструкції. За командою «Стоп» зовнішнє коло робить крок вправо, а внутрішнє залишається  на місці. Привітайтеся так, начебто ви тільки що познайомилися , але зустріч з цією людиною  має для вас  дуже  велике значення ( учасники вітаються).

Далі вам потрібно привітатися один з одним у такий спосіб:

А)як давні друзі….крок праворуч;

Б)як із великим начальником;

В)як із людиною, з якою у вас має бути тривала спільна подорож;

Г) як з однокласником;

Д)як з другом дитинства, якого бачите вперше за десять років;

Є)як з маленькою дитинкою.

Підсумок

9  Вправа «Побажання»

На аркушах ,де ви зображували свій герб ,по черзі  передаючи по колу, залишіть свої побажання один одному.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Годинник
asher studio© 2018Сайт управляється системою uCoz