П`ятниця, 23.02.2018, 01:06
Гутянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 62
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звіт директора Гутянської ЗОШ І-ІІІ ступенів про діяльність школи у 2016/2017 навчальному році

У 2016/2017 навчальному році робота школи була спрямована на виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Національної доктрини розвитку освіти, Указів Президента України  «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи  щодо  підвищення якості освіти в Україні»,  постанов Кабінету Міністрів України « Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» від 20.04.2011  №462; та «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» №24 від 14.01.2011, реалізацію державних,  регіональних програм та нормативних документів. Заклад освіти  здійснював  свою  діяльність відповідно до статуту, затвердженого рішенням ХХУІІІ позарергової сесії Богодухівської районної ради УІ скликання №538-УІ від 24.05.2013. Навчально-виховний процес відбувався в одну зміну.

Освітній процес у закладі забезпечують 20 педагогічних працівників, з них з  повною вищою освітою 22 (92%), з базовою вищою 2 (8%). Кількість вчителів з вищою освітою протягом останніх трьох років зріс на 4%.

Кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» мають 16 (79%) педагогічних працівників, «Спеціаліст І категорії» - 1 (8%),  «Спеціаліст» - 2 (4%), 2 вчителі працюють за 9 тарифним розрядом; звання «Учитель-методист» - 4 (12%), «Старший учитель» - 12 (50%), нагороджені грамотами і дипломами ярмарку педагогічних ідей і технологій - 8 (33%)

За педагогічним стажем  педагогічний колектив розподіляеться так: до 10 років – 1, до 20 років – 5, 20 років і більше  - 18.

З 2003 року працює комп’ютерний клас, в якому знаходиться 10 комп'ютерів для учнів та 1 учительський, крім цього 2 комп'ютери використовуються для управлінської діяльності. У цьому навчальному році у школі зявився ноутбук та мультимедійне устаткування, до складу якого входять мультимедійний проектор та  екран.

З вересня 2009 року школа підключена до мережі Інтернет, працює електронна пошта, факс.  Зараз ведуться роботи по підєднанню  школ до швидкісного Інтернету.

  Середній показник інформатизації такий: кількість учнів на один комп’ютер у нас складає 20.4.

           У 2016/2017 році  педагогічний колектив працював над єдиною науково-методичною проблемою школи “Формування індивідуальної освітньої траєкторії учня в умовах школи особистісного розвитку та самореалізації з метою створення соціально-адаптивної та конкурентоспроможної моделі випускника школи». Робота над проблемною темою спланована на п’ять років та включає поетапну її реалізацію, що висвітлює напрямки діяльності педколективу по діагностиці, теоретичному обґрунтуванню та практичному дослідженню проблеми, систематизації, узагальненню та пропагуванню перспективного педагогічного досвіду. Питання ефективності роботи по реалізації науково-методичної проблеми розглядаються на засіданнях шкільних методоб’єднань, методичної та педагогічної рад. У 2016/2017  н.р. педагогічний колектив працює  на етапі практичного дослідження проблеми, що полягає в удосконаленні науково-методичної бази та створенні умов для профільного спрямування учнів.

Для формування методичної культури педагогічного працівника було протягом року проведено семінари «Педагогічні технології в навчанні» та «Організація роботи шкільних методичних об`єднань як одна із форм науково-методичної роботи у школі».

Вчителі школи брали активну участь в роботі районних семінарів. 

          Протягом року  в школі діяли шкільні методичні об’єднання:

  • вчителів мови та літератури (керівник Комишанська Ю.М., вчитель англійської мови);
  • фізичної культури та трудового навчання (керівник Гарбуз М.В., вчитель предмету «Захист вітчизни»);
  • вчителів математики та інформатики (керівник Вакуленко В.М., вчитель  математики);
  • вчителів природничого циклу та історії (керівник Шутка Є.В., вчитель біології );
  • вчителів початкових класів  (керівник Кісіль І.П., вчитель початкових класів);
  • класних керівників (Дем’яненко Л.П., заступник директора з виховної роботи.).

Керівниками методичних об’єднань було проведено протягом року ряд засідань, які оформлені протокольно, на них розглядались актуальні питання методики викладання навчальних предметів та виховної роботи з учнями, новинки методичної літератури, відбір варіантів білетів для ДПА в 4–у, 9-у та 11-у класах, інструктивні листи та інші документи органів освіти.

Згідно графіку проводились предметно-методичні тижні. Не залишає сумнівів необхідність проведення таких заходів для підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу в закладі.

 

Назва заходу

Клас, з яким проведено

Відповідальний за виконання

Тиждень англійської мови

1

Презентація «Життя і творчість Шекспіра»

7 клас

Комишанська Ю.М.

2

Урок-подорож «Англомовні країни»

9 клас

Комишанська Ю.М.

Тиждень біології та охорони здоров’я

1

Конкурс плакатів «Збережемо планету Земля»

5-11 класи

Близнюк Н.А.

2

Урочиста лінійка відкриття тижня

5 клас

Близнюк Н.А.

3

Віртуальна подорож «Життя однієї клітини»

11 клас

Близнюк Н.А.

4

Вікторина «Як добре ти знаєш навколишній світ»

5-6 клас

Близнюк Н.А.

5

Презентація проекту «Моя Червона книга»

6 клас

Шутка Є.В.

6

Презентація «За здоровий спосіб життя»

5-7 клас

Шутка Є.В.

Тиждень математики та інформатики

1

Математична гра «Хрестики-нулики»

5-6 класи

Вакуленко В.М.

 

2

Математичний КВК «Сім раз подумай, один розв’яжи»

8 клас

Малиш Н.Г.

Тиждень української мови

1

Тематична лінійка «Шевченко жити буде, поки на землі житимуть люди»

7 клас

Вакуленко В.М.

2

Виставка ілюстрацій за творчістю Шевченко

5-11 класи

Дем´яненко Л.П.

Тютюнник Л.Г.

Кондратенко О.В.

3

Захід до дня рідної мови «Там, де звучить рідна мова, живе український народ»

10 клас

Тютюнник Л.Г.

Тиждень художньо-естетичного виховання

1

Виставка літератури та  виробів «Доторкнись до прекрасного»

5-11 клас

Близнюк Н.А.

2

Відеорепортаж «Петриківський розпис»

5-8 класи

Педан О.П.

3

Роль музики в житті людини

5-6 клас

Клочко Г.М.

Тиждень історії

1

Історичний КВК

8 клас

Шестопалова Ю.В.

2

Захід до 250-річчя Харківщини «Мій рідний край – Слобожанщина»

5-11 класи

Клочко Г.М.

3

Перегляд відео «Стародавній Єгипет»

6 клас

Любчич О.В.

Тиждень початкової школи

1

Етична стежка «Людина починається з добра»

4 клас

Любчич Н.М.

2

Стежка творчості «Великодній кошик»

2 клас

Церковна Г.Ю.

3

Стежка народознавства «Чарівний світ писанки»

1-4 клас

Кісіль І.П.

4

Свято «Прощавай, букварику!»

1 коас

Городенко С.М.

Особливого значення на цих уроках та заходах  надавалось інноваційним педагогічним технологіям. Протягом року були проведені не лише заходи, а й підготовлено виставки тематичних плакатів та робіт учнів. Найкращими за змістом та естетичним виглядом були колективні роботи учнів 1-3 класів «Малюємо писанку» (Церковна Г.Ю., Кісіль І.П., Любчич О.В.), плакат «Новітні технології», «Вчені, що зробили значний вклад у розвиток комп´ютеробудування» (Коляда Т.А.), плакат «Тиждень математики та інформатики» (Вакуленко В.М., Малиш Н.Г., Коляда Т.А.), «Україна»  Тютюнник Л.Г.),  «Натюрморт», «Портрет» (Педан О.П.), «Історичні ребуси», «Перші українські князі»  (Шестопалова Ю.В.), «Нашого цвіту по всьому світу» (Клочко Г.М.).

В цьому році залишилась поза увагою  школи XXIIІ обласна виставка-презентація педагогічних ідей та технологій, жодна робота не була представлена на конкурс.

На конкурсі ораторського мистецтва ім. Т.Г.Шевченка учениця 11 класу Мусійко С. (Тютюнник Л.Г.) посіла ІІІ місце. 

Дипломи І ступеня на районному етапі предметних олімпіад в цьому навчальному році не отримав жоден учень.

Вцілому, проаналізувавши результативність участі нашої школи в районному етапі предметних олімпіад за три останні роки, судячи з діаграми, можна зробити висновок, що результати погіршились, зросла кількість дипломантів ІІ та ІІІ ступенів – це говорить про спад у  роботі вчителів предметників на етапі підготовці учасників олімпіад.

Є призові місця і в конкурсі знавців української мови ім.Т.Г.Шевченка: Овсянник А, 5 клас – ІІ місце, Мусійко С. – ІІІ місце (Тютюнник Л.Г.), Рєзнік Н., 9 клас – І місце (Кондратенко О.В.), Мусійко,  Стасенко Я.,7 клас – ІІІ місце, Шутка М., 11 клас(Дем´яненко Л.П.).

Вперше в цьому навчальному році є призове місце на районному етапі конкурсі П.Яцика у Косенка В., 4 клас (Любчич Н.М.).

В 2015/2016 навчальному році 14 одинадцятикласників здавали ДПА  з української мови у формі ЗНО, з них 12 підтвердили свої оцінки, або покращили їх,  що становить 85% (вчитель Дем’яненко Л.П.), 10 учнів склали іспит на достатньому та високому рівнях. Гірше ситуація з ДПА історії України (Шестопалова Ю.В.), всього учнів здавили 12, підтвердили свої оцінки лише 5 одинадцятикласників, що становить 42% і тільки 5 учнів склали іспит на достатньому та високому рівнях. 2 учні складали ДПА з математики (Вакуленко В.М.)і обидва одинадцятикласника не підтвердили свої знання.

Традиційним стало проведення предметних конкурсів у школі. В цьому навчальному році учні школи прийняли участь у трьох таких конкурсах: «Соняшник», «Кенгуру» та «Кришталева сова». Виходячи з діаграм (додаток 1), ми можемо спостерігати динаміку результативності участі школярів у даних заходах.

Є успіхи і у спортивному житті школи: на легкоатлетичній естафеті команда дівчат посіла І місце (Гарбуз М.В.), у змаганні «Шкіряний м’яч» хлопці посіли ІІІ місце, а в змаганнях «1000 команд» команди дівчат та хлопців посіли ІІ місця.

 Внаслідок проведеної роботи рівень навчальних досягнень учнів за рік, в порівнянні з попереднім роком, покращився і має такі результати. Учні, які мають початковий рівень навчання, становлять 1,02%. Учні, які показали високий рівень навчальних досягнень становить 6,1 %, що на 2,3% менше , ніж в минулому році, 54% учнів навчаються на високому та достатньому рівнях. Картина рівня навчальних досягнень по класах зрозуміла з діаграми

Найгіршими є результати учнів 9 класу (Коляда Т.А),  найкращими є у учнів 3 класу (Кісіль І.П.).

Протягом навчального року адміністрацією школи було вивчено і  накази по школі про стан викладання  української мови та літератури, предмету «Людина і світ», біології та математики.

     Згідно графіка, в цьому навчальному році були відряджені на курси підвищення кваліфікації такі вчителі: Дем’яненко Л.П. – за напрямом «Українська мова та література», Тютюнник Л.Г. - за напрямом «Українська мова та література», Клочко Г.М. – за напрямом «Історія», Вакуленко В.М. – за напрямом «Математика», Близнюк Н.А. – за напрямом «Біологія», Кисіль І.П. – за напрямом «Початкові класи», Васильченко О.В. – за напрямом «Захист Вітчизни», Малиш Н.Г. – за напрямом «Математика», Церковна Г.Ю. – за напрямом «Початкові класи».

          В 2015/2016 навчальному році вивчено роботу і проатестовано  вчителів, а саме:  підтверджено  раніше присвоєні кваліфікаційні категорії «спеціаліст вищої категорії»  та звання «старший вчитель» таким вчителям:

  • української мови та літератури, Кондратенко О.В.;
  • української мови та літератури, Тютюнник Л.Г..

підтверджено  раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»  та звання « вчитель - методист» вчителю історії Клочко Г.М.

підтверджено  раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»  та присвоєно звання « вчитель - методист» вчителю:

  • української мови та літератури, Дем’яненко Л.П.

встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»вчителю:

  • біології Близнюк Н.А.

встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»вчителю:

- інформатики Коляді Т.А.

Під час засідання атестаційної комісії було заслухано звіти вчителів, що атестуються, розглянуто і дано оцінку їх методичним портфоліо.                                       

Усіма видами харчування з різних джерел фінансування охоплено 160 учень. Гарячим харчуванням за рахунок бюджетних коштів забезпечені всі учні 1 – 4-х класів (64 учні) та всі учні пільгового контингенту, які цього потребували (сиріт – 3, дітей з малозабезпечених сімей – 5). Учні ГПД для 1 – 4-х класів отримували дворазове харчування. Середня  вартість харчування становила 6 грн. За рік на харчування учнів залучено 44 тисячі 141 грн. позабюджетних коштів.

У розрізі класів  у порівнянні з минулим роком організація харчування учнів виглядає таким чином:

Клас

Класний керівник

 

Всього учнів

Харчуються

%

Рейтинг

 

 

 

 

100%

 

1

Горденко С.М.

24

 24

100%

 

2

Церковна Г.Ю.

22

22

100%

 

3

Кісіль І.П.

22

22

100%

 

4

Любчич Н.М.

9

9

100%

 

5

Шестопалова Ю.В.

14

12

86%

1

6

Шутка Є.В.

16

12

75%

3

7

Вакуленко В.М.

25

17

68%

 

8

Кондратенко О.В.

23

15

65%

 

9

Коляда Т.А.

13

           9

70%

 

10

Комишанська Ю.М.

14

11

78%

2

11

Педан О.П..

14

11

78%

2

У 5 – 11-х класах безкоштовно харчуються 2 дитини-сироти і 5 учнів з малозабезпечених сімей.

У порівнянні з попереднім роком збільшились показники тільки у 11  та 10 класах ( Шутка Є.В. та Давидова Л.Л).

У 2016/2017 навчальному році на виконання державної цільової програми «Шкільний автобус» організовано  підвезення 86 учнів (43%) та 7 (28%) педагогічних працівників.

 Протягом минулого навчального року значна увага приділялась зміцненню здоровя учнів та профілактиці захворювань учнів. Так на виконання Комплексного плану заходів по зниженню ентеробіозу в дошкільних закладах і школах Богодухівського району на 2012-16 роки до роз’яснювальної  роботи залучені медичні працівники Гутянської амбулаторії сімейної медицини, які на класних та  загальношкільних  батьківських зборах провели низку бесід попередженню цього захворювання.

За результатами поглибленого медогляду у листопаді 2016 року 8 (4%) учнів віднесені до спеціальної групи, 173 (76%) – до підготовчої групи, 46 (20%) – до основної. Завдання всього педагогічного колективу – продовжувати профілактичну роботу з учнями та їх батьками по формуванню здорового способу життя, профілактиці інфекційних і простудних захворювань.

Контрольно-аналітична діяльність здійснювалася адміністрацією закладу відповідно до розділів річного плану. На кожній адміністративній нараді заслуховувались звіти про виконання плану на місяць, здійснювався контроль за виконанням рішень  кожної педагогічної  ради.

У 2016/2017  н.  р.  адміністрацією школи проведено  перевірку стану вивчення викладання предметів: української мови та літератури(наказ №43 від 18.04 2015 р.), англійської мови (наказ №11 від 25.01.2014 р.), захист Вітчизни ( наказ №14 від 17.02 2014 р) та музики (наказ №32 від 14.04 2014 р.)

Раз на чверть контролювалося ведення класних журналів та журналів спецкурсів, факультативів, гуртків, відвідування школи учнями. Перевіря­лися питання виконання навчальних програм, ведення щоденників, зошитів, особових справ, техніки читання

За підсумками перевірок підготовлені довід­ки, накази, з якими ознайомлені всі члени педколективу.

У 2016/2017 н. р. педагогічний колектив працював над реалізацією основних напрямів розвитку освіти у 21 столітті, викладених у Національній  доктрині розвитку освіти, законів України « Про загальну середню освіту» та « Про освіту», Концепції національно-патріотичного виховання молоді, Державній програмі педагогічної освіти батьків « Сім’я і діти», Концепції превентивного виховання дітей і молоді, Основних орієнтирах виховання учнів 1-11 кл. та інших нормативно-правових документах про школу й виховання.                                                                                                             

Виховна тема школи – «Вдосконалення форм і шляхів роботи з  учнівським колективом – пріорітетний напрямок громадянського становлення учня». Виходячи з теми та реалізуючи основну виховну мету, класні колективи працювали за такими напрямками: формування ціннісного ставлення до держави, суспільства, до себе (5, 9-11кл.), формування ціннісного ставлення до себе, сім’ї, людини, родини (1-4, 6-8 кл.). Проблеми, що стояли перед класними керівниками, стосувалися згуртування дитячого колективу, формування активної громадянської позиції учня, формування творчої особистості, розвитку її здібностей, формування творчого потенціалу морально цілісної особистості, аналізу та діагностики у роботі класного керівника, інтерактивних форм й методів роботи.  Їх вирішення грунтувалося на реалізації ідеї комплексного підходу до виховного процесу.

Протягом ІІ семестру були вивчені й проаналізовані такі напрямки роботи: профорієнтаційне виховання (наказ від 27.01.2017 № 25), стан національно-патріотичного виховання в школі (наказ від 03.03.2017 № 34), робота школи з естетичного виховання (наказ від 24.03. 2017 №43), результати роботи школи з християнської етики (наказ від 10.05. 2017 № 47), робота з батьками (виступ й обговорення на нараді класних керівників), рівень активності й самореалізації учнів у спільній й індивідуальній діяльності (матеріали реалізації загальношкільного проекту «Від участі – до перемоги»), запобігання дитячого травматизму (наказ від 10.05.20176 № 79), робота школи із соціального захисту дітей (наказ від 26.05. 2017 № 90 ), стан відвідування школи учнями 1-11 класів (наказ від 26.05.2017 № 91 ).

Методичне об’єднання класних керівників у ІІ семестрі 2015/2016н. р.  вирішувало такі методичні проблеми: «Роль класного керівника у формуванні морально-етичного простору» (протокол від 27.01.2017 №3), «Виховна система школи й класу – сучасний підхід до виховання» (протокол від 21.03.2017 № 4), «Шляхи підвищення якості виховного процесу в новому навчальному році» (протокол від 27.05.2017 №5).

Методичне об’єднання класних керівників працювало над вдосконаленням своєї роботи, сприяло професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювало творчість класного керівника, підвищувало його роль і авторитет. Велику увагу було приділено втіленню в діяльність класного керівника проектних технологій. У ІІ семестрі класні керівники школи ділилися досвідом роботи. Були презентовані виховні творчі проекти, спрямовані на реалізацію національно-патріотичного виховання шляхом вивчення історії  та традицій рідного селища, -  («Ми – українці» - Педан О. П., «Чарівний світ писанки» - Кісіль І. П., «Чорнобиль – скорбота пам’яті людства» - Кондратенко О. В.). Вирішуючи проблеми класного колективу, класні керівники провели відкриті виховні години «Людина починається з добра» - Любчич Н. М.,«Вчимося спілкуватися» - Вакуленко В. М., «Свято краси – сучасної дівочої краси» - Коляда Т. А., «Я і колектив» - Комишанська Ю. М. Всі класні керівники протягом року працювали над реалізацією загальношкільного проекту  «Від участі – до перемоги».

Своїм досвідом і наробками класні керівники поділилися у ході підготовки й засідання педагогічної ради «Формування ціннісних орієнтирів учнів у світлі Концепції національно-патріотичного виховання» (протокол від 29.03. 2017 № 2). Класні керівники  Горденко С. М., Церковна Г. Ю., Комишанська Ю. М., Шестопалова Ю. М., Шутка Є. В. презентували свій досвід, провівши  виховні години на високому й достатньому рівнях.

             Фахову майстерність класні керівники підвищують під час постійно діючого семінару « Класний керівник в системі виховання «Я - Особистість». Цьому сприяв практикум « Застосування нових технологій у роботі класного керівника» та творче обговорення виховної проблеми « Організація роботи з обдарованими учнями».

           У цьому навчальному році класний керівник Шутка Є. В. взяла участь у Всеукраїнському конкурсі «Класний керівник року», зайнявши перше місце у І турі та восьме у ІІ турі конкурсу.

           Контроль за станом виховної роботи здійснювався у формі наказів, індивідуальних бесід, виступів та обговорень на нарадах різних рівнів, на засіданні методичного об’єднання. За 2015/2016 навчальний рік було видано 56 наказів з питань виховної роботи.

           Четвертий рік педколектив працював над вдосконаленням і реалізацією виховної системи Гутянської ЗОШ « Я – Особистість». Для підведення підсумків роботи та моніторингу виховного процесу класні керівники й учнівське самоврядування користуються критеріями, які були прийняті на засіданні педагогічної ради у 2012/2013 н.р. і продовжують діяти й вдосконалюватися в ході реалізації проекту «Від участі – до перемоги» у цьому навчальному році. Згідно з ними проведено рейтинг життєдіяльності 1-11 кл. у ІІ семестрі 2016/2017 навчального року та моніторинг за навчальний рік (додатки 1-2).

         Члени методичного об’єднання Дем’яненко Л. П., Комишанська Ю. М., Кондратенко О. В., Кісіль І. П. ділилися досвідом своєї роботи, розмістивши наробки з проблем виховання на сайті учительського методичного порталу .

         Формуючи ціннісне ставлення особистості до держави й суспільства, здійснюючи національно-патріотичне та військово-патріотичне виховання, крім творчих виховних проектів, школа у ІІ семестрі працювала відповідно до листів відділу освіти Богодухівської районної державної адміністрації від 14.01.2016 № 01-24/1 «Про відзначення Дня соборності», від 14.03.2016 № 07-11/362 «Про вшанування пам’яті І. Франка», від 04.04.2016 № 07-11/455 «Про конкурс «Мрії про Україну», від 04.04.2016  № 07-11/444  «Про відзначення 25-ї річниці незалежності України», від 19.04.2016 № 01-24/72 «Про фестиваль патріотичної пісні», від 04.05. 2016 №07-11/ 597 «Про проведення Всеукраїнської акції «Вишиванка дітям зони АТО», від 04.05. 2016 № 07-11 «Про відзначення Дня примирення», від 06.10.2015 № 07-11/1036 «Про методичні рекомендації щодо проведення заходів із нагоди 30-ї річниці аварії на Чорнобильській АЕС». Згідно Положень і Умов проведення  конкурсів та змагань у школі пройшли відповідні виховні й спортивні заходи, результати яких подані в узагальнюючих наказах та інформаційних повідомленнях.

         Формуючи ціннісне ставлення учнів до себе, у школі здійснювалося правове й превентивне виховання. У 2016/2017 н. р. на внутрішкільному контролі перебуває один учень (Калашніков К.) та чотири сім’ї ( Макеєнко М. Л., Плантиш Г. І., Козьменко М. І., Бражнік В.М.). За ними закріплені громадські вихователі, спланована  й проведена індивідуальна робота, про що свідчать звіти, подані класними керівниками. Із звітів можна зробити висновок, що у сім’ях значних проблем немає, певні позитивні зрушення помічені. Великої уваги потребувала сім’я Калашнікова Кирила, учня 5 класу, та і його поведінка була під постійним контролем школи й районних служб, що займаються питаннями сім’ї й дітей. Проблеми превентивного й правового виховання розглянуті на класних й загальношкільних батьківських зборах (протокол від 03.12. 2016 № 1), засіданнях батьківського комітету (протоколи від 03.12. 2015 № 2, від 25.09. 2015 № 1, від 11.03. 2016 № 4) та Ради профілактики злочинності (протоколи № 1-7 протягом року). Працівники районних служб з питань превентивного та правового виховання – часті гості школи. Ними проведені колективні та індивідуальні зустрічі й бесіди, прочитані доповіді з питань запобіганню бездоглядності учнів, попередження правопорушень серед дітей, надана методична допомога (візітаційна книга). Щорічно учні школи беруть активну участь у Всеукраїнському тижні права (наказ від 15.12. 2016 № 143).

          Багато уваги протягом семестру приділялося безпеці життєдіяльності учнів. Питання покращення роботи  цього напрямку розглядалося на нарадах при директору школи та заступнику директора з виховної роботи, на класних та загальношкільних батьківських зборах. Класні керівники 1-11 кл. постійно проводять профілактичні бесіди, про що свідчать записи у класних журналах, учнівських щоденниках та індивідуальних пам’ятках для учнів та батьків. Це питання узагальнене у наказі від 25.05.2017 № 91.

         Здійснюючи екологічне виховання та формуючи ціннісне ставлення до природи, школярі 1-11 класів взяли активну участь у двомісячнику «За чисте довкілля». Це були активні практичні форми роботи, що стали прикладом для наслідування. Крім цього, члени шкільного лісництва стали активними учасниками обласного зльоту шкільних лісництв (Шутка Є. В.). Заслуговує уваги виступ шкільної агітбригади «Бережімо планету!» (Любчич О. В.).

         Формуючи ціннісне ставлення до мистецтва та здійснюючи естетичне виховання, проведено  свята, присвячені Дню святого Валентина та 8 Березня (Любчич О. В.). Конкурси, свята, виставки сприяли розвитку й зростанню творчих обдарувань учнів. За результатами участі учнів школи у районних етапах конкурсів школа визнана однією з кращих. У 2016/2017 н. р. 150 учнів відзначені як кращі у районних етапах конкурсів, 69 з них стали переможцями районних конкурсів (додаток 3). Розвиток творчих обдарувань учнів також здійснюється шляхом залучення дітей до роботи у гуртках. З об’єктивних причин у школі гуртки не працюють, але учні мають змогу розвиватися як особистості, беручи участь у роботі гуртків Богодухівського ЦДЮТ, Богодухівської музикальної школи, БК селища Гути, Губарівського сільського клубу. Найбільше таких дітей у 3 та 8 класах ( Кісіль І. П., Кондратенко О. В.). Але недоліком є те, що у школі відсутня система роботи із залучення дітей до художньої самодіяльності, немає постійної роботи з учнями, які не мають можливості відвідувати гуртки. Тому в цьому навчальному році школа не взяла участі у відповідних районних заходах (Любчич О. В., Клочко Г. М.).

          У школі працюють дитячі організації. « Шкільне містечко» об’єднує учнів 5-11 класів, а «Добрики» - 1-4 класів (педагог- організатор Любчич О.). Але основний принцип організації роботи учнівського самоврядування «Самі вирішуємо – самі робимо – самі відповідаємо» не завжди виконується. Для успішної діяльності дитячих організацій бракує ефективного консультативного супроводу педпрацівників, наказ директора школи від 01.09.201  № 71 «Про призначення громадських кураторів дитячих об’єднань…» визначеними учителями- консультантами не виконується або виконується частково.        

          У 2016/ 2017 н. р. покращилася робота з батьківською громадськістю. Активно співпрацюють із батьками учнів класні керівники Горденко С. М.,  Церковна Г. Ю., Кісіль І. П., Педан О. П., Комишанська Ю. М., Шутка Є. В. Слід зазначити, що класні керівники Коляда Т. А., Шестопалова Ю. В., Церковна Г. Ю. багато уваги приділяють сім’ям, що опинилися у скрутній ситуації, та учням, чиї батьки не завжди достатньо займаються  вихованням своїх дітей. Щоб активізувати цю роботу, адміністрація школи тісно

співпрацює із психологічною службою відділу освіти, відділом сім’ї та молоді,  кримінальною міліцією в справах дітей, виконкомом селищної ради. У цьому навчальному році активізувалася робота батьківського комітету школи (голова Євченко С. В.). Члени батьківського комітету брали активну участь у організації й проведенні загальношкільних батьківських зборів, засідань батьківського комітету, в проведенні поточного ремонту, у вирішенні нагальних шкільних проблем. Уся документація про діяльність батьківського комітету школи в належному стані.

          Вагомі досягнення спостерігаються у спортивно-оздоровчій роботі (Гарбуз М. В., Огієвич А. П.). Але питання пошуку нових форм та методів, оновлення змісту спортивної роботи буде під посиленим контролем дирекції школи у новому навчальному році.

          Недоліком у вихованні школярів сьогодні є недостатня робота з підвищення моральності й культури поведінки учнів у школі й за її межами. Окремі учні 7- 9 класів потребують формування міжособистісних стосунків.  Зафіксовані пропуски уроків без поважних причин у 2, 8, 9 класах. Деякі старшокласники мають низький рівень культури поведінки в громадських місцях. Як свідчить аналіз відвідування учнями школи (наказ від 26.05.2017 № 91), основними поважними причинами пропусків занять є хвороби учнів, участь у конкурсах, олімпіадах, змаганнях, чергуванні. Але поряд з ними є й ті, що пояснюються низькою мотивацією навчання, слабким або взагалі відсутнім контролем з боку батьків, недостатнім контролем з боку класних керівників та формальним ставленням до цієї проблеми вчителів-предметників. Це також свідчить про недостатню індивідуальну роботу з учнями та батьками, що її потребують. Аналіз відвідування школи учнями показав, що найкращим воно є у 3, 4, 10 класах (Кісіль І. П., Любчич Н. М., Комишанська Ю. М.).

         Крім того, у 2016/2017 н. р. не покращилася краєзнавча робота з учнями. Змістовні пізнавально-виховних екскурсій із своїми вихованцями систематично проводять  класні керівники Шестопалова Ю. М., Шутка Є. В., Кондратенко О. В., Вакуленко В. М., вихователі оздоровчого пришкільного табору . Протягом року учні 2-4, 6, 8 (Церковна Г. Ю., Кісіль І. П., Любчич Н, Шутка Є. В., Кондратенко О. В.) класів також відвідали театральні та циркові вистави, музеї. Недостатньо цією роботою займаються Комишанська Ю. М., Коляда Т. А., Педан О. П.

          Проаналізувавши найважливіші аспекти виховної роботи у ІІ семестрі і за навчальний рік зокрема, проведено рейтинг життєдіяльності класів в межах проекту «Від участі – до перемоги». Він показав, що найкращих результатів досягли колективи 3, 8, 6, 7 класів (класні керівники Кісіль І. П., Кондратенко О. В., Шутка Є. В., Вакуленко В. М.). 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Архів записів
Друзі сайту
Годинник
asher studio© 2018Сайт управляється системою uCoz